vrijdag 25 november 2011

Shabby Chic by Genneke, deel 1

Afgelopen woensdag ben ik heerlijk op de koffie geweest bij mijn vriendinnetje Genneke. Zij heeft ook zo'n supergeweldige brocante inrichting. Ik dacht ik neem mijn fototoestel mee en ga eens even heerlijk wat mooie plaatjes schieten. En zo gezegd zo gedaan. Geniet mee......! Ik denk dat ik morgen nog een vervolgpost maak want het zijn best veel foto's!
Morgen het vervolg met meer sfeervolle foto's.
Fijne avond en Genneke: bedankt!

Liefs, Sylvia

8 opmerkingen:

  1. Oooo,ja,mooi dat wel voor als je ervan houd.
    Veel werk ook om het allemaal bij te houden,schoomaken enzo lijkt mij.
    voor mij is het iets teveel hoor ik hou van rust om me heen dus dit gaat het niet worden hier ben ik bang.
    Wel heb je er prachtige foto,s van gemaakt !!

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een prachtige foto's echt heel sfeervol mijn complimenten alles ziet er zo keurig netjes uit. Een heel fijn weekend,

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this photos. Beautiful.

    Have a nice weekend

    Hugs Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om ook even een kijkje bij je vriendin te mogen nemen Sylvia. Je heb er prachtige foto's gemaakt Sylvia.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk dat je foto's bij haar mocht maken, heel gezellig.

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb je prachtige foto's van gemaakt.

    Wat gezellig bij je vriendin en wat een mooie spulletjes heeft zij.

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel daar kom je zeker ogen te kort denk ik, prachtig, echt mijn ding ook. Woont ze daar echt? Lijkt mij een paradijs op aarde ;-) Benieuwd naar morgen ...

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh traumhaft schöne möbelchen.
    sieht alles so schön shabby aus.
    wünsche dir einen schönen 1 advent.
    sei lieb gegrüsst daniela

    BeantwoordenVerwijderen