woensdag 7 maart 2012

My own prairiegirl - Tuinengeltje Mikki....!

Afgelopen zaterdag heb ik een setting in mijn achtertuin gemaakt in prairiestijl want ik vond dat het tijd werd om nieuwe foto's van mijn nichtje Mikki te maken voor mijn website www.Tuinengeltje.nl, om over te bloggen en om op Facebook te plaatsen. Sinds kort heb ik facebook ontdekt vandaar dat ik even wat minder tijd had om te bloggen. Dus ik loop een beetje achter qua reacties op andere blogs. Maar dat komt goed! Geniet mee van de foto's die ik gemaakt heb want het was weer geweldig om te doen! De lol spat ervan af en poseren...... nou, dat kan Mikki hoor.
Fijne dag iedereen, groetjes, Sylvia & An, bedankt voor het maken voor collages!
Deze collage is van verleden jaar!

11 opmerkingen:

  1. Hallo, Gefeliciteerd! de foto's waren prachtig! en je model ziet er zo mooi! Een geweldige dag om de betere van de onschuld van je nichtje te krijgen. Uw vorige post of post, met lila en paars is surrealistisch! hartelijke groeten uit het Caribisch gebied! Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DAT IS EEN GEWELDIG FOTO REEKS GEWORDEN!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een model heb jij Sylvia.....schattig is ze.....foto's zijn goed gelukt....je had ook goed weer om dit te doen.
    Ik ga even verder neuzen bij je!!!!
    Fijne dag nog & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Silvia,

    Wat een engeltje om te zien....maar ook een stoer meisjke,
    Die laarzen...bij dat karrewiel! Geweldig!!en dat alles in combinatie met die romantische spulletjes en hoed!!!

    Heb nog even nagedacht over de kleding...om het wat voller te laten lijken....wat dacht je van een onderrok met hoepel..
    net als vroeger?? en dan met zadelzakken eraan....of...zòn kontje??en schoudervullingen??hahahhaha...nee meisje..je weet denk zelf de truukjes wel..en verder ben je mooi van jezelf!

    lieve groetjesssss

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's Sylvia en wat een supermodel is je nichtje Mikki, het plezier spat er inderdaad vanaf.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh meine liebe sooo schön von dir zu lesen. Und dein deutsch ist soooo gut. Umarme dich daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige mannequin heb je in je nichtje. Wat een leuk meisje met plezier in haar ogen. En dan helemaal in zo'n prachtige omgeving.
    Hou veel van haar!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH MY GOODNESS what a beautiful little GIRL!!! And those short boots; I am wearing the SAME BOOTS and with the same idea of a tutu!! BEAUTIFUL CHILD my dear!!! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so sweet! I love your pictures and precious little girl! Marcia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh my sweet friend, DANK U for coming to see me again! This child is sooooooo sweet! Have a wonderful day, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. what a little sweetie, just adorable! XO Christie

    BeantwoordenVerwijderen