dinsdag 20 september 2011

Tagged door AweSomeLiving By Rosita de Jongh


Ook ik ben getagd door Rosita van AweSomeLiving By Rosita de Jongh....!

Ik verleden jaar augustus ben benaderd door SBS6 of ik mee wilde doen aan Het Leukste Huis van Nederland. Een item van het programma Huizenjacht. Heel erg leuk. Nance kwam met een cameraploeg mijn huisje filmen. Nooit geweten dat voor een item van vier minuten er vier uur voor moet worden gefilmd, hahahaha! Je kunt nog steeds kijken op Programma Gemist - Huizenjacht - Het Leukste Huis van Nederland. Het is verleden jaar september uitgezonden.

Ik een grote verzameling emaille had. Ik heb een heleboel verkocht maar het roze emaille, witte emaille en het gedecoreerde staat hier nog steeds te pronken. Dat is haast niet meer te krijgen en gaat ook niet meer weg.

My Home is My Castle. Ik ben een huismus en kan erg genieten van mijn inrichting die om de zoveel tijd een metamorfose ondergaat.

Ik het liefst 's morgens vroeg opsta.

Ik ben een voorjaars- en najaarsmens. Zomer en winter zijn minder!

Ik nog steeds maatje 36 heb. Ik zou wat dikker willen zijn/worden en eet alles wat los en vast zit maar ik heb denk ik een snelle verbranding, hahaha! Ik hou van stoere, romantische kleding. Spijkerbroeken, stoere laarzen en ruches!

Ik heel erg geinteresseerd ben in het bovennatuurlijke. Mensen vertellen mij ook spontaan hun ervaringen. Kinderen zijn ook altijd gek op mij. Misschien heeft het met mijn aura te maken!

Ik vroeger graag een bloemenwinkel wilde hebben. Nu nog steeds maar dan meer een winkeltje met decoraties, accessoires en bloemen. Vooral rozen hebben mijn voorkeur.

Ik zelf niet echt graag op de voorgrond treed maar graag luister naar mensen die mooie verhalen/anekdotes te vertellen hebben. Daar kan ik heel erg van genieten.

Dat ik nog steeds - na 10 jaar - inspiratie en creativiteit heb om steeds nieuwe decoraties en accessoires te verzinnen en te maken.

Ik zou graag Elly van Vita Huset en Mea van Mayflower willen vragen om 10 dingen die ik nog niet van ze weet te vertellen.

Fijne dag, groetjes, Sylvia





6 opmerkingen:

  1. lEUKE weetjes van je en leuk dat je mee gedaan heb ....ga zo even die uitzending opzoeken .. leuk dat je daar aan meegedaan heb ben benieuwt ..... fijne dag nog en lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om je zo wat beter te leren kennen Sylvia en in sommige weetjes zie ik herkenning. Ik treed ook niet graag op de voorgrond, ben ook een huismus en ben ook geïnteresseerd in het bovennatuurlijke.
    Wat leuk dat je ook een keer heb meegedaan aan 'Het leukste huis van Nederland', misschien heb ik dat destijds wel gezien, want ik kijk naar veel woonprogramma's.
    Minder leuk is natuurlijk dat je mij ook heb aangetikt hihi....probeerde het nog te ontwijken, maar ja...was op school ook altijd de klos haha.
    Dus ik heb mijn huiswerk netjes gedaan hoor.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je bezoekje bij 'Le Style'.
    Kijk zo kom ik dan weer bij jouw blog terecht;-) zo leuk!
    Bijzondere, leuke ervaring vast zo'n tv ploeg in je huis en wat je er uiteindelijk van terug ziet.
    Leuk om te lezen en even een kijkje te nemen op je blog. Ga je volgen;-)
    Fijne avond,

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sylvia

    Jij ook welkom op mijn blog, veel kijkplezier met de serie, ook ik ga morgen jou blog op mijn gemakje beter bekijken!
    Leuk om je al wat te leren kennen bij het taggen over jou!!

    Fijne avond!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieve blogvriendin,

    Wat een prachtige foto!
    En wat fijn je zo beter te leren kennen.

    Ik zie dat je al 44 volgers hebt, je gaat mij straks voorbij, maar dat kan ook niet anders want je blog is super.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen