dinsdag 30 augustus 2011

Vintage with Laces

Een nieuwe volger van mij is Julia van Vintage with Laces! Ik heb haar blog bekeken en er staan prachtige decoraties op om zelf te maken. Aangezien het gisteren weer verre van zomers weer was, heb ik een oud vintage  "Memoires" boek gemaakt met kant, pareltjes, ganzenveer, een tag met "Rêves Doux", etc.

En nog een prachtige wit brocante vakkenkist met franse print.
Vanaf vandaag heb ik een SALE - Uitverkoop op mijn website www.Tuinengeltje.nl
Ik hoop alles te verkopen en vanaf half september met een frisse start te beginnen.

Groetjes, Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt hoor ook dat kistje wat ziet het er allemaal lief uit ..... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt hoor!

    Helaas heb ik daar nu niet zoveel tijd voor, maar dat komt van de winter wel weer.

    Die ganzenveer maakt het helemaal af natuurlijk.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sylvia, Thank you very much for your kind words about my blog! That's very sweet!
    Your book turned out gorgeous with all the beautiful laces. The box with your flea market treasures is wonderful too.
    Have a great evening :-)!
    Hugs,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een moois zie ik voorbij komen.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen