woensdag 14 september 2011

Guardian Angels - Beschermengelen

Ik geloof in beschermengelen - guardian angels! Ik hang zelf geen geloof aan maar laat iedereen met verschillende geloven in zijn/haar waarde. Als mensen daar steun aan hebben, vind ik dat absoluut geweldig. Ik geloof niet (behalve in mijzelf) maar zeker wel in guardian angels. Ik weet zeker dat mijn overleden opa's en oma's en andere dierbaren om mij heen zweven. Ik voel me ook altijd beschermd.

Een voorbeeld: een tijdje geleden viel ik van de bovenste tree van de trap, met stofzuiger in mijn hand, helemaal naar beneden. Mijn trap loopt half rond. Ik dacht dat ik wat stofdraden in het hoge trappengat wel even weg kon zuigen, hahahaha! Ik wilde de stang dus tegen het trappengatplafond aanzetten. De stang was te kort en ik stapte zo het gat van de trap in. Ja hoor, ik lag beneden met mijn benen wijd. Het ene been op de grond en het andere been omhoog tegen de trap. Ik had alleen wat gekneusde ribben. Dat had absoluut anders af kunnen lopen.......! Mijn beschermengelen hebben mij weer geholpen....!

Fijne dag, groetjes, Sylvia






4 opmerkingen:

  1. wat een schrik, dat had ook anders gekund, gelukkig is het meegevallen voor je.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beschermengelen ja het heeft iets. Misschien moet ik er ook eens wat over lezen.
    Je hebt inderdaad geluk gehad het had echt veel erger kunnen zijn.
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjeemie je had alles wel kunnen breken ...ik geloof er zeker ook in ... die foto's wat zijn ze mooiiii vooral die met die vleugels.... fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh so schöne fotos.
    ja ich glaub auch an engel,schutzengel.
    geht mir ähnlich wie dir.
    zum glück hast du den sturz gut überstanden.
    wünsche dir einen wunderschönen tag.
    und danke für deine lieben worte.
    sei lieb gegrüsst daniela

    BeantwoordenVerwijderen