vrijdag 17 februari 2012

Mmmmm.... Oh, la la! Cup of First Roses

Ik ben echt in een voorjaarsjubelstemming....! Als ik buiten loop met Beely vind ik de temperatuur al lekker en de vogeltjes fluiten. Dus wat verfjes gemengd en lekker schilderen. Bleek pastelroze natuurlijk! Ik word er zo blij van. Lalalalala....! Jullie denken natuurlijk dat het hier een groot roze prinsessehuis is maar niets is minder waar. Alles is brocante wit, de meubels zijn wit met uitzondering van een pastelroze wandje (die jaarlijks van kleur wisselt) maar mijn accessoires zijn pastelroze, pastelblauw en pastelgroen. Groetjes, Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Oo, wat jammer, ik dacht echt dat je in een roze cupcake woont ;))Jij hebt dus ook genoten van de vogelgeluiden, ik ben er zelfs even buiten voor gaan zitten.
    Heel fijn weekend met veel vogeltjes.
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahhahaha..die opmerking van Elly!

    Ik geloof dat jij in een waar paradijs woont,Sylvia!

    De foto`s zijn heeeeeeeeeeeeeerlijk!
    Erg fijn om naar te kijken.

    fijn en leuk weekend,

    liefs
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen