dinsdag 14 februari 2012

Valentines Day - Not without you

Zoals eerder gezegd krijg ik soms (meestal niets, haha) met Valentijnsdag. Volgens mijn man Arno is het een commercieel gebeuren en daar doet hij niet aan mee. Alhoewel ik dat zelf ook vind, is het natuurlijk wel leuk als je een klein gebaar krijgt in de vorm van een kaartje of bloemetje. Gisteren had ik een kleine uitbarsting over iets waar ik niet over ga schrijven maar daaruit bleek weer dat Arno altijd achter mij staat. En daar gaat het om in het leven en als je samen bent. Dat je samen achter elkaars beslissingen staat. Ik wens iedereen een hele fijne dag en hier is mijn Valentijnspost voor jullie. Liefs, Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Happy Valentine's day....♥.. ♥... ♥....Love Ria......♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een romantische foto`s Silvia,
    Is het een foto van jullie saampjes??

    Wat je schrijft is ook mijn idee,het gaat niet(ook al is het nog zo leuk om kadootjes...bloemen enz.te krijgen)maar om de werkelijke liefde die je voor elkaar voelt.

    Een hele fijne Valentijsdag!

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelleke,

      ja, dat ben ik met Arno. Een van de weinige foto's van ons samen. Meestal sta ik er zo stom op, hahaha, dus die plaats ik liever niet.

      Fijne dag!
      Groetjes, Sylvia

      Verwijderen