dinsdag 29 mei 2012

sorted out my storageboxes full with .....

Wat een weertje hebben wij gehad afgelopen week...! Heerlijk.....! Gisteren was ik alleen thuis (ook zo heerlijk, muziekje aan, zonnetje scheen) en besloot om mijn dozen met frutsels, roosjes, strass etc. te sorteren.... Een paar uur in de achtertuin mee bezig geweest, pfffff, maar nu weet ik weer wat ik allemaal heb en dat is best heel veel.....! Fijne dag iedereen. Het is in Amsterdam nu best fris en bewolkt maar het zonnetje piept er af en toe tussendoor. Groetjes, Sylvia

And a warm welcome to my new followers. Thank you so much......

5 opmerkingen:

  1. You have many lovely things. Today we have cold and rain brrrr.

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt bijna een kleine tentoonstelling houden, Silvia!
    Wat een leuke frutsels heb je allemaal. Kun je nog veel mee doen!
    Fijne dag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn hemel, wat een verzameling, dat word heel hard werken...maar heerlijke foto,s meid.
    Hier in Duitsland is het nog steeds heerlijk zonnig weer, maar zal ook wel minder worden. Ik klaag niet, het was heerlijk genieten de laatste week.
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je daar veel leuke dingetjes op tafel liggen, voor mij ziet dat er uit als een soort snoepwinkeltje.
    Vooral de roze rozen met die gekrulde randjes vind ik super.
    lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtige spulletjes wat een mooie roosjes heerlijke buiten je dingetjes doen ....vandaag is het hier in harlingen een beetje triest en ook hier wil het zonnetje erdoor komen maar of het gaat lukken .....wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen