dinsdag 8 mei 2012

Touch of Lace...

Accessoires/decoraties die ik gemaakt heb waar ik vrolijk van word...... Boeken voor de sier met de tekst "Touch of Lace" en "Made in Heaven" in pastelroze met wat kant, rozen en strass. Heel leuk in een brocante kastje....! En dan dit wit ijzeren scherm met een barokke touch! Super als raamscherm op de vensterbank of op een kastje! En mijn website is vernieuwd met vrouwelijke, romantische brocante shabby simply chic www.Tuinengeltje.nl

Fijne dag iedereen, ik ga weer decoraties maken, liefs, Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Wat lief & romantisch te gelijk......mooi gemaakt hoor!!!!
    Freubelse vandaag!!!!!!
    Lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHHH! ANOTHER FABULOUS POST with beautiful and gentle articles of art my dear!

    AND THANK YOU for working on sharing my post on FB! I must go see this! You are so kind to share this; it means a lot to me that anyone would enjoy my messages to that extent!

    HAVE A LOVELY DAY!! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer wat moois van gemaakt, Silvia!
    Het raamscherm is prachtig!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen