zaterdag 23 juli 2011

Have I told you......!

Mijn tweede pa en ma......!
Mijn schoonouders dus! Alle verhalen over schoonouders en schoondochters gaat in ons geval niet op, hahahaha! Ik hou denk ik net zoveel van ze als van mijn eigen ouders. Ze zitten momenteel allebei in de lappenmand. Mijn schoonvader moet rustig aan doen in verband met hartproblemen maar dat komt wel goed. Mijn schoonmoeder moet a.s. woensdag de eerste van (weer) een reeks bestralingen ondergaan.
Ze is altijd positief en wij dus ook. Ik wil ze dus bij deze even in (mijn) het zonnetje zetten.......!



Drie generaties! Mijn schoonvader, Arno en Dean.


Klik op deze "Have I Told You....." voor de grotere tekst.

1 opmerking:

  1. Wat lief van je dat je je schoonouders in het zonnetje zet.
    En wat een prachtige kaart!
    Je schoonmoeder wens ik heel veel sterkte voor de komende tijd en volgens mij heeft ze veel steun van haar lieve schoondochter.

    Fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen