zondag 24 juli 2011

I'm In Heaven and Love Hurts Sometimes....!

Dit is ons hondje Beely....! Ze is alweer 1 jaar.
Beely is een boomertje (kruising tussen een Mathezer en een Tsih-Tsu).

Op deze foto kijkt ze heel "hemels".
Ze zal wel weer gedacht hebben "wat moet je met die roos", hahaha!


Sinds verleden jaar hebben wij Beely. Robin haar relatie was na vier jaar uitgegaan en ze was zo verdrietig. Robin & Ali gingen met elkaar vanaf de eerste klas tot en met de vierde klas van het voortgezet onderwijs. En toen vroeg ze "mam, mag ik een klein hondje?". Tja, en wat zeg je dan als moeder als je dochter zo verdrietig is...! JA, dat mag....! Dan heeft ze een ander "schatje" om lekker te vertroetelen.


Inmiddels zijn we een jaar verder en komt de zorg voor Beely grotendeels op mij neer. Want Robin moet naar school, werkt veel en gaat stappen. Maar absoluut geen spijt hoor dat we Beely hebben want het is een poepie.

Een paar weken nadat wij Beely in huis hadden genomen, heeft mijn schoonzus ook een hondje genomen, genaamd Bikkel (Tsih-Tsu). Ze wonen bij mij om de hoek. Als Joyce werkt, twee dagen in de week, is Bikkel ook bij mij. Wat heel leuk is voor Beely! Minder leuk voor mij want af en toe breken ze de tent af, hahaha!


Fijne zondag nog!
Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Wat een dotjes...beide....ach ja het brengt zeker wat leven en vrolijkheid in huis.....
    En af een toe een bende, oké ;0)
    Fijne zondag
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahah tja waar moeders allemaal goed voor zijn ... ach je hebt er ook heel veel plezier van leuke foto's heerlijk hondjes hij heeft gelukkig je roos heel gelaten ... veel hondenplezier en fijne week ... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen